dinsdag 16 februari 2021

Kelly Koala

 Hallo Allemaal,

Het is even geleden dat er een nieuw patroontje uit kwam. Dat had eigenlijk 2 redenen.....

De 1e reden is dat we afgelopen mei (2020) mijn beste vriendje heel plotseling moesten laten inslapen. Dit was voor mij zo zwaar dat ik lange tijd geen zin had in haken. Dat deed ik immers altijd met hem naast mij.


De 2e reden is dat ik tijdens het haken veel last van mijn schouder heb. Het gaat dus allemaal niet zo snel als ik zou willen en moet me echt beperken tot kleine stukjes haken. 

Maar langzaam pak ik letterlijk en figuurlijk de draad weer op en had ik toch weer zin om het patroon waar ik vorig jaar mee begonnen was af te maken. 


En daar is dan Kelly!
Ze is een lief vrolijk koalabeertje. 
Er zitten leuke stippen in haar rokje. Een filmpje van de werkwijze van deze noppen heb ik op mijn facebookpagina geplaatst. Als extra uitleg bij het patroon.

Het haakpatroon van Kelly Koala is te koop via email, chat op facebook of in mijn etsy shop: www.etsy.com/nl/shop/haakgelukjesfrancis

Liefs, Francis





3 opmerkingen:

  1. Ben hier om te getuigen wat deze geweldige betoveraar voor mij heeft gedaan. ik geloof nooit in spreuken, totdat ik in de verleiding kwam om het te proberen. ik en mijn vrouw hebben veel problemen gehad om samen te leven, ze zal me altijd niet gelukkig maken omdat ze verliefd is geworden op een andere man buiten onze relatie, ik heb mijn best gedaan om ervoor te zorgen dat mijn vrouw deze vrouw verlaat, maar des te meer ik praat met haar hoe meer ze me verdrietig maakt, dus mijn huwelijk leidt nu tot echtscheiding omdat ze me geen aandacht meer geeft. dus met al deze pijn en doodsangst besloot ik contact op te nemen met deze spreukgebruiker om te zien of het weer goed kan komen tussen mij en mijn vrouw. deze spreukgebruiker die een man was, vertelde me dat mijn vrouw echt in de ban is dat ze door een of andere magie is gecharmeerd, dus hij vertelde me dat hij alle dingen weer normaal zou maken. hij betoverde mijn vrouw en na 5 dagen veranderde mijn vrouw volledig, ze verontschuldigde zich zelfs met de manier waarop ze me behandelde dat ze niet haar zelf was, ik dank deze man echt zijn naam is Dr Momodu hij heeft mijn vrouw terug naar mij gebracht ik wil dat jullie allemaal contact opnemen met hem die een probleem heeft met betrekking tot huwelijksproblemen en relatieproblemen, hij zal het voor je oplossen. zijn e-mail is drmomoduohen@gmail.com en WhatsApp en Viber: +393898289395 hij is een man en zijn grote. wens je veel plezier.
    Hij gebruikte spreuken voor verschillende doeleinden, zoals:
    (1) Als je je ex terug wilt.
    (2) als je altijd een slechte droom hebt
    (3) U wilt gepromoveerd worden op uw kantoor.
    (4) Je wilt dat vrouwen/mannen achter je aan rennen.
    (5) Als je een kind wilt.
    (6) Je wilt rijk worden.
    (7) U wilt uw man/vrouw vastbinden om voor altijd van u te zijn.
    (8) Als u financiële hulp nodig heeft.
    (9) HIV/AIDS-GENEZING
    (10) is het enige antwoord op uw probleem om de loterij te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke man die relatieproblemen kan oplossen is een Mini God, Lord Bubuza is een god op aarde. Hij heeft mijn tranen weggeveegd door mijn gescheiden huwelijk te herstellen, mijn vrouw kwam op een dag naar me toe en zei dat ze moest scheiden, ze zei dat ze verliefd was op iemand anders en het huwelijk beu was. ze vroeg een scheiding aan en we verlieten elkaar, maar ik kon niet slapen, eten of drinken, ik was diepbedroefd en begon online hulp te zoeken, ik zag verschillende getuigenissen van mensen die Lord Bubuza waardeerden voor het helpen van hen bij het herstellen van hun relatie, dus nam ik contact op Lord Bubuza op WHATSAPP: +1 505 569 0396, ik vertelde hem mijn problemen en hij beloofde me te helpen met zijn betovering. Hij zei dat mijn vrouw binnen 12 tot 16 uur na het uitspreken van de spreuk terug zal komen bedelen. Ik geef zijn eis en deed wat hij me opdroeg. Ik was geschokt toen mijn vrouw huilend kwam en me op haar knieën smeekte om te vergeven en haar terug te accepteren. Lord Bubuza is een man van zijn woord neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp:: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn naam is Laura Olsen, ik ben erg blij om mijn geweldige ervaring te delen met de machtige Dr. Banjo die me heeft geholpen mijn vriend terug te krijgen. Mijn partner en ik hadden veel problemen en het werd zo erg dat we uit elkaar gingen. Ik huilde mijn ogen uit totdat mijn vriend in een perfecte relatie me vertelde hoe ze het deed en me voorstelde aan Dr. Banjo en hij vertelde me dat alles goed zou komen. Hij betoverde mij en mijn partner krachtig om zich te verzoenen en precies drie dagen later kwam Dan terug en smeekte me hem terug te nemen. We zijn nu gelukkiger en stabieler en Dan is ten goede veranderd. Als u zich in uw huwelijk of relatie in een vergelijkbare situatie bevindt, neem dan contact op met Dr. Ilekhojie via e-mail. e-mail drola.banjo@gmail.com of WhatsApp: +27 63 597 0874

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor het berichtje!

Groetjes,
Francis