maandag 10 februari 2020

Toddler Elzie


TODDLER ELZIE

Al een tijdje had ik het idee om een popje te maken wat ik in allerlei leuke posities kon zetten. 
Foto´s maken is ook een hobby van me ;) En dan geen gewone foto´s, maar foto´s waarop van alles gebeurd.

Aan de slag dus.....  Elzie was al snel geboren.


Om haar leuke dingen te kunnen laten beleven bedacht ik me dat ijzerdraad/elektriciteitsdraad in haar lijfje wel een goede aanvulling zou zijn.


Dat ging dus prima, ze kon nu zitten en in allerlei posities gezet worden. Hier kreeg ze haar eerste knuffeltje. ;)
Een zusje moest er ook komen. Alleen is maar alleen toch.


Samen spelen is veel leuker! Helaas werden de streken ook verdubbeld..... ;)


En de telefoon van mama is helemaal leuk. Hier lezen ze al jullie berichtjes ;)

Nu zijn ze zelfs met zijn 3-en. En een 4e zusje is onderweg. Ze blijft zo leuk om te maken!
Mochten jullie ze ook willen maken, het complete haakpatroon is weer bij mij te koop via etsy: www.etsy.com/nl/shop/HaakgelukjesFrancis of via email: haakgelukjes@outlook.com of stuur een berichtje via mijn facebookpagina Haak-gelukjes met Francis.

Ik hoop veel Elzies te mogen ontmoeten op het internet!

Veel liefs,
Francis





1 opmerking:

  1. If you're trying to lose fat then you certainly need to start using this totally brand new personalized keto plan.

    To create this keto diet service, licensed nutritionists, fitness couches, and top chefs united to develop keto meal plans that are effective, convenient, money-efficient, and delicious.

    Since their launch in January 2019, 100's of people have already completely transformed their body and well-being with the benefits a smart keto plan can give.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones provided by the keto plan.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor het berichtje!

Groetjes,
Francis