maandag 4 februari 2019

Hanna en de Handpopjes

Hallo allemaal!
 
Het heeft een tijdje geduurd, maar hier weer een berichtje van mij.
Graag wil ik jullie voorstellen aan mijn nieuwe ontwerp:
Hanna en de Handpopjes!
 
Dit keer geen diertje maar een lief meisje met haar handpopjes.
Ze is goed in verhalen vertellen en samen met haar handpopjes beleven ze allerlei avonturen.

 
Wil je Hanna en de Handpopjes ook haken?
Het patroon is te bestellen via mijn emailadres (klik HIER) of de Haak-gelukjes met Francis facebookpagina (Klik HIER). 
 
Groetjes, Francis
 
 


2 opmerkingen:

  1. Vaak denk ik..wat zou ik dat graag willen maken. Ze zijn zo schattig. Kan ik dan van u een patroontje kopen of zijn er haakboekjes waar dat instaat

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor het berichtje!

Groetjes,
Francis