woensdag 3 mei 2017

Patroon Koos Kat



Graag wil ik Koos Kat aan jullie voorstellen. Het 4e patroon van Haak-gelukjes.

Koos is ontstaan door Luka, hij was zo boos toen hij er achter kwam dat mijn vorige patroon (Madelein) wéér een meisje werd dat hij mijn haaknaald had verstopt en hem pas terug gaf toen ik had beloofd dat het volgende patroon een vriendje voor hem werd.


Hij was erg boos..... Maar toen hij Koos zag werd hij zo blij dat hij er een feestje van maakte! Hoera! Welkom Koos, bij de Haak-gelukjes familie!


Koos is gek op visjes. Je maakt hem dan ook erg blij als je er een heleboel voor hem haakt.
Wil jij ook zo'n lieve Koos Kat (met visjes) haken? Het patroon is weer bij mij te bestellen.



Hieronder de 4 Haak-gelukjes patronen.




Fijne dag allemaal!
Groetjes, Francis


1 opmerking:

  1. Hoi Francis,
    Kan ik xe patronen van de 4 Haak-gelukjes bestellen? Ze zijn zo schattig!
    Groetjes Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor het berichtje!

Groetjes,
Francis